Vanhempien palaverin materiaalit
Julkaistu: 02.12.2021 09.53

Vanhempien palaverin materiaalit

Keskiviikon 1.12. vanhempainpalaverin Muistio sekä diat löytyvät joukkueen sivun materiaalipankista.

Erityisesti poissaolleet, tutustukaahan huolella, jotta tiedätte mitä sovittiin. Materiaalipankissa myös joukkueen Aikuisten pelisäännöt.

JOUKKUEENJOHTAJAKSI?

Joukkueelle ei saatu vielä valittua joukkueenjohtajaa. Joukkueen arjen kannalta, on erittäin tärkeää, että tämä rooli saataisiin täytettyä vanhempien joukosta.

• Minä toimin joukkueen apu-Jojona, joten yksin ei todellakaan tarvitse tehtävää hoitaa. Seuralla on olemassa myös hyvät työkalut tehtävän hoitamiseen, joita käydään läpi perehdytyksessä.
  • Ilman vapaaehtoisia seuramme toiminta tässä mittakaavassa ja näillä maksuilla ei onnistuisi.
  • Kokemuksesta voin sanoa, että oma lapsi arvostaa suuresti sitä, jos oma aikuinen on aktiivisena toimijana joukkueessa
  • KYSY rohkeasti lisää esa.lehikoinen@fcreipas.fi tai 044 358 0080

ISOT KIITOKSET joukkueen uusille toimihenkilöille siitä, että olette valmiita antamaan omaa aikaanne poikien harrastuksen hyväksi. Rahastonhoitajana aloittaa Paavo Laukkanen. Apuvalmentajia joukkueessa on jo iso joukko. Luodaan yhdessä poikien jalkapalloharrastukseen sellainen ilmapiiri, joka on täynnä iloa ja innostumista.

Palaverissa osin katsottu video https://www.palloliitto.fi/videot/jalkapalloharrastus/me-oltiin-siella-aiteja-ja-isia

FC Reipas ry

Lahden stadion, Urheilukeskus