Joukkueen yhteinen varustetilaus syksy 2021
Julkaistu: 18.10.2021 17.28

Joukkueen yhteinen varustetilaus syksy 2021

Joukkueemme uusien varusteiden sovitusaika Karisman Intersportissa on keskiviikkona 20.10. klo 17.00–18.00 (sukunimi alkaa A-L) ja klo 18.00–19.00 (sukunimi alkaa M-Ö) kuten aiemmin on informoitu. Jos ette pääse joukkueen yhteiselle sovitusajalle, voitte käydä sovittamassa uusia varusteita myös muuna aikana arkena. Oranssista joukkueesta mahdollisesti siirtyville pelaajille on varattu sovitusaika maanantaina 1.11. klo 17.00­–18.00. Tuota aikaa voi myös tarpeen vaatiessa käyttää. Varusteiden tilauslomake on avoinna 18.10.–2.11.

Jokaiselle pelaajalle tulisi tilata vähintään virallinen pelipaita, pelishortsit, pitkävartiset sukat ja lyhythihainen treenipaita. Lisäksi jokaisella tulee olla musta pitkähihainen aluspaita ja mustat pitkät trikoot (voi tilata varustetilauslomakkeella tai ostaa muualta). Treeneissä suositellaan käytettävän virallisia FC Reippaan varusteita. Sukkavarsia (sleeve-sukat) saa käyttää vain treeneissä. Seuramalliston repussa ei ole pallotaskua.

Uusia varusteita voi käyttää 1.1.2022 alkaen. Vanhoja varusteita saa käyttää treeneissä kauden 2021-2022. Pyrimme kuitenkin yhtenäiseen ulkoasuun varsinkin turnauksissa ja pelimatkoilla. Alkukeväästä joukkue pyrkii kustantamaan sponsori- tai keräysvaroin kaikille pojille verkkahousut ja verkkatakit. Nyt tilattuja verkka-asuja ei kuitenkaan hyvitetä tuolloin. Rahoitus verkka-asuihin riippuu saatavista sponsoreista ja varainkeruusta, näihin liittyvät ehdotukset voi osoittaa joukkueenjohtajille. Varusteiden toimitusaika on 45 päivää + painatus, joten mahdolliset joukkueen kustantamat vaatteet ovat käytettävissä todennäköisesti maaliskuussa 2022.

1.1.2022 jälkeen varusteita voi tilata aiempaa helpommin myös itse suoraan Intersportin nettisivuilta. Tästä ohjeistetaan myöhemmin.

Varustevastaava toimittaa uudet varusteet treeneihin vuodenvaihteen jälkeen. Varusteet maksetaan ennen vastaanottamista. Maksuohjeet tulevat myöhemmin.

FC Reipas seuratuotemallisto 2022 (Avaa linkeistä):

Linkki varustetilauslomakkeelle tässä!

Treeni-iloa,